czwartek, 20 września 2012

Ale jaja

Take chlebki mama smażyła mi w dzieciństwie no bo nie ma jak pożądane śniadanie. Jak by "ktoś" kazał mi zrobić danie z jajka to właśnie to bym zrobiła ;) na pewno by zasmakowało :) Takie proste a jakie smaczne.





Składniki:

  • 2 kawałki chleba tostowego
  • 1 plasterek sera
  • 2 jajka
  • sól
  • pieprz
  • masło
Na chlebie wycinamy po 1 kółku małą szklaneczką. Następnie delikatnie podsmażamy nasze pieczywo na patelni z odrobiną masła. Do każdej dziurki wbijamy jajko, przyprawiamy, chwileczkę smażymy tak żeby się jajko ścięło, obracamy na drugą stronę i chwileczkę smażymy po czym kładziemy na jeden kawałek kładziemy ser i na kto kładziemy drugą kromkę. Przykrywamy patelnie pokrywka i na minimalnym ogniu smażymy tak żeby się delikatnie ser rozpuścił. Smacznego

4 komentarze:

  1. Mniam :) Wieki nie jadłam podobnych tostów. To płynne żółtko jakoś robi mi apetyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre jaja! :)
    pozdrawiam ciepło,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to zrobić, żeby jajko było takie 'na miękko' jak na obrazku, a jednocześnie przy odwracaniu się nie rozwaliło....? :/ mission impossible?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony ono się delikatnie obsmaży więc nie powinno się rozwalać! Nigdy mi sie takie coś nie przytrafiło! Smaż na mniejszym ogniu a następnie delikatnie przewróć i najlepiej używaj patelni teflonowej :) na pewno się uda! Pozdrawiam

      Usuń