niedziela, 14 października 2012

Karkówka pod mgiełką

Tak myślałam i myślałam co by tu wymyślić na ten obiad, aż w końcu wymyśliłam i był to strzał w "10" zdecydowanie polecam to danie. Smak idealny, niczego mi nie brakowało w tej karkówce, ja podałam ją na plackach ziemniaczanych z odrobiną jogurtu greckiego.







Składniki:
  • 3 plastry karkówki
  • 1 cebula
  • 6 pieczarek
  • 1 kulka mozzarelli 
  • 1/2 szklanki śmietany kremowej
  • pietruszka
  • musztarda
  • sól
  • pieprz
  • papryka w proszku
Karkówkę oczyścić i lekko rozbić, przyprawić i posmarować z każdej strony musztardą. Odstawić do lodówki na jakieś 2 godzinki, następnie zetrzeć na tarce pieczarki i położyć pokrojoną cebulę (można to delikatnie posypać pietruszką) polać to wszystko ubitą śmietaną (z odrobiną soli i pieprzu). Przykryć i wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C piec około 2 godzin pod koniec pieczenia położyć plastry mozzarelli, odkryć i zapiekać tak jeszcze 15 minut.


2 komentarze:

  1. Fantastyczny obiad, lubię mięso zapieczone z różnymi dodatkami, a z pieczarkami i serem w szczególności...

    OdpowiedzUsuń