piątek, 9 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog i moje nominacje!

Zostałam wyróżniona i zaproszona do zabawy przez Patrycję.




Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera, dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.




Pytania Patrycji:

1. Książka warta polecenia...
Wszystkie książki Stephenie Meyer

2. Twoje ulubione miejsce wypoczynku?
Fotel we własnym domku

3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Za trudne pytanie :) 

4. Morze czy góry?
Morze

5. Ulubiony kwiat?
Piwonia i bez

6. Postać historyczna z którą się utożsamiasz?
Niestety nie a takiej

7. Ukochana pora roku?
Ach...wiosna

8. Ulubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs Maybelline, Colossal Volum' Express

9. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?
Portfel :)

10. Jaki masz kolor oczu?
Brązowe

11. Ulubiony cytat, porzekadło, sentencja....
I nawet jak upadnę, to wstanę, a wtedy Ty masz przejebane...;)




Moje nominację:

  1. Ulubione ciasto?
  2. Największe marzenie?
  3. Kolor włosów?
  4. Pieniądze czy miłość?
  5. Chirurgia plastyczna czy naturalny wygląd?
  6. Jajecznica czy omlet?
  7. Ulubiona przyprawa?
  8. Najgorszy film według Ciebie? 
  9. Serce czy rozum?
  10. Twoja najdalsza podróż? 
  11. Spacer po lesie czy w parku?

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :)
    Najbardziej podoba mi się 11!
    Muszę to sobie zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, bardzo mi miło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo..później odpowiem na pytania..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, bardzo mi miło, ale co mam z tym zrobić? :) Odpowiedzieć na powyższe pytania?
    1. Większość bez mas :)
    2. Mieć szczęśliwą, kochającą się rodzinę :)
    3. Czarny :)
    4. Miłość!!!
    5. Naturalny wygląd.
    6. Jajecznica
    7. Sól..? :)
    8. Hmm...nie przepadam za filmami...i nie znam się na nich za bardzo...
    9. Chorwacja? Bułgaria?
    10. Po lesie zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie:) Nie jestem fanką łańcuszków jak pisałam kiedyś na blogu i rzadko kiedy biorę w nich udział, dlatego miło mi , że doceniłaś mój blog, ale nie wezmę udziału w zabawie tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :)to pierwsze moje wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za nominacje:) Pozdrawiam serdecznie i pysznie:)

    OdpowiedzUsuń